Life is good!


Förlåt om jag tjatar om vädret igen.. men jag måste... ;)

Sitter på kontoret med fönstret vidöppet, solen strålar in och det är 19 grader varmt ute. Helt otroligt! Jag gick till och med utan jacka till jobbet idag. Efter en så lång och kall vinter känns det som att man äntligen vaknar till liv igen..life is good! :)

Igår satt jag och Sanna på en uteservering vid vattnet och drack rosé hela kvällen och dagen innan var det glasspremiär ute i solen! Underbart!

Hoppas att våren har kommit till Sverige också!


Kommentarer
Postat av: Marie

Det är ju så jag vill ha det! Längtar ihjäl mig efter ett glas vin vid vattnet eller en uteservering på stan!!!

2010-03-29 @ 14:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0