Ich bin ein Berliner..


Då var det dags att packa väskan och dra till Berlin och världens störta rese-och turism mässa, ITB! Imorgon bitti bär det av och vi kommer att stanna där till på söndag kväll. Det blir en fullspäckad vecka med marknadsföring av Sverige, möten med diverse partners,broshyrdistribution, utställarmiddagar, mingel, fester och mycket mer. Det ska bli super kul! Ungefär 25 företag från svenska rese-och turismbranschen kommer att vara med på mässan som utställare och jag kommer ta alla chanser jag får till att knyta lite kontakter inför framtiden! ;)

På torsdag ska vi åka till "Tropical Island - Europe's Largest Tropical Holiday World" som ligger 60 km utanför Berlin. Vi har blivit bjudna dit på middag och fest av NovaSol, en av VisitSwedens sammarbetspartners som hyr ut bungalows i denna tropiska innomhus- värld. Ska bli skönt med lite värme! :) Titta på länken nedan, verkar ganska hätfigt faktisk!



http://www.tropical-islands.de/en/

Nä nu måste jag packa ner mina skjortor och kavajer..Måste ju se proper ut när man ska representera Sverige! :) Vi ska bo på ett 4 stjärningt hotell hela veckan. Ska verkligen bli härligt att njuta av hotellfrukost varje morgon och av wellnessavdelningen på kvällarna! Här kommer lite bilder från hotellet. Mer bilder och uppdateringar kommer nästa vecka när jag är tillbaka i Hamburg!

Guten Nacht! Bis nächste Woche!



 



     Villa Kastania, Berlin


Kommentarer
Postat av: Jessica

Asså... Det här är inte okej! Vad är detta för fjanterier.... Men du, jag sitter kvar här hemma då på mina 25 kvadrat och kokvrå och ingen värme här inte. Och jag är inte avundsjuk! Absolut inte!

2010-03-08 @ 22:41:41
Postat av: Elin N

haha, håller med Jessica.. det här e ju inte alls orättvist =) men njut Vevve!!!!! Tänk inte på oss andra =) Hörs på söndag eller nästa vecka!!

2010-03-09 @ 08:42:19
Postat av: frida

Vi va där förra året!! Både på mässan och tropical island! Det kommer bli grymt gumman!!!

2010-03-13 @ 19:11:55
URL: http://www.chiquitababes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0