Segling i Kroatien.. någon som är sugen??!


Hej hopp..

Allt flyter på här i Hamburg..Har varit sjuk nästan hela veckan men känner mig äntligen bättre.. Det har egentligen inte hänt något spännande på jobb mer än att vi nu fått två nya kollegor..en på ekonomiavdelningen och en på pr- avdelningen. Malin som ska jobba på ekonomiavdelningen ska ta med mig till svenska kyrkan på onsdag.. Då  ska det sjungas i kör, fikas och träffa andra svenskar! Haha..Jag ska helt enkelt bli religiös så här på "gamla dar" :) Skämt å sido..det är tydligen många yngre svenska aupair tjejer som går dit..så det hade ju varit kul att träffa nån svensk att hänga lite med här i Hamburg!

Annars är sommarens semesterresa i full gång att planeras. I sommar bär det av till Kroatien för lite segling. Det var TEAM SEGER, dvs Elin, Fanny, Anna och jag som kom på denna brilianta idén efter att vi hittat ett härligt erbjudande från STA Travel. Check it out:

http://www.statravel.se/cps/rde/xchg/se_division_web_live/hs.xsl/segla-i-kroatien.htm

Upptäck Kroatiens fina skärgård ombord på en stor segelbåt. Sola och bada längs Golden Cape Beach och njut av fantastisk färsk fisk och havets läckerheter i Brac. Åtta dagars segling runt Kroatien..andra veckan i augsti..Någon mer som är sugen att hänga på?? Bara hör av er! Kommer bli riktigt nice!!

Take care och glöm inte höra av er om ni vill med och segla i Kroatien!


Kroatien!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0