Förberedelser...




Idag har jag och Ninnan varit på mässhallarna hela dagen och förberett inför REISEN som börjar imorgon... Det har varit full rulle med att packa upp broshyrer, affisher, diverse flyers etc, sätta ihop montrar, bildspel och så vidare.. Vi hade även en mindre incident med vårt golv..som gick lite sönder efter att en av byggarna tappat en tung glasbit.. Men lite trälim och Karlssons klister löser allt..;) Dessutom fick jag kanske det roligaste jobben av alla... Eftersom någon visst har korrekturläst Visist Swedens katalog 2010 lite för sent, finns det två fel i katalogen (som redan gått ut i print). Vi har därför tryckt upp ca 4000 korrektursrutor i form av små pappersrutor som ska sättas in i varje katalog! Japp...lotten föll bestämt på praktikanten... d.v.s. MIG! Haha.. :) Satte väl in en 1000 st pappersrutor idag...Resten får jag göra under veckan.. :) KUL!

Här kan ni se hur vi förbereder vår fina monter inför morgondagen! Go Visit Sweden!  :)

Tschüss!!!




   

                




Kommentarer
Postat av: Elin

Looking good =) Låter som du fick ett fantastiskt roligt uppdrag ju, lite papperslappar är ju alltid kul att arbeta med =)

Sjukt roligt att dom har Viktoria och Daniel på framsidan på Schwedenkatalogen... Försöka locka turister till bröllopet eller? =)

2010-02-10 @ 20:36:05
Postat av: Vevvsan

Hahah ja du vet.. eftersom Silvia är tysk så är ju den svenska kungafamiljen ganska stor här.. nästan som om de vore deras kungafamilj! Så på förstasidan i Schwedenkatalogen har Viccan skrivit ett fint brev till tyska folket för att locka dom till Sverige! :) Kul! Vi vet nu även i vilka färger bröllopet ska gå i.. spännande! :)

2010-02-10 @ 21:35:13
Postat av: Jessica

Det låter som du har det gött! Känner igen det där med "roliga" praktikantuppgifter. Det kommer roligare grejer ska du se! Lycka till på mässan. Antar att du hört om vår planerade tripp! Jag längtar så.... Ska bli supermys! Vi hörs nästa vecka eller i helgen hoppas jag. Söndag kväll kanske?

2010-02-10 @ 23:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0