Fit for fighting..




Nu är mässan (äntligen) över och jag är tillbaka på kontoret efter en härlig ledig måndag! Det har varit super kul att vara med på REISEN mässa och representera Sverige och inte minst en bra uppvärmning inför ITB mässan i Berlin som vi ska vara med på i mars och som är världens största rese- och turismmässa.

Igår började även  mitt "nya liv "!! Efter en hel del alkoholförtäring, mycket after ski, en lång förkylning och massa hostande kände jag mig igår äntligen frisk och motiverad för träning och begav mig därför ner till gymmet för ett Body Combat pass. Inte nog med det så var jag ute på en härlig joggingrunda med Wiebke som jag bor med på förmiddagen när solen faktiskt behagade att titta fram. Ingen mjukstart här inte, utan all in!! Ni kan ju tänka mig hur min kropp mår idag..Aj aj.. :)

Jag har börjat på ett gym som heter Fitness First eftersom jag tränade där även när jag bodde i England och verkligen älskade det! Deras pass är så bra! På schemat står såklart mitt favoritpass Body Combat som faktiskt går varje dag (eftersom jag kan välja mellan 5 olika träningscenter som ligger utspridda i stan) men även MTV Moves, Energy Step, Latin Moves, Dynamic Pilates etc. Ser fram emot en vår med massa rolig träning! :)

Tschüssi!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0